niedziela, 3 maja 2015

Upadki biur!

Jak nie dać sie wystawić?


*Pamiętaj, że nienależyte wykonanie umowy przez biuro podróży bywa podstawą do złożenia reklamacji albo żądania obniżenia ceny wycieczki. Podstawami do zgłoszenia zastrzeżeń mogą być m.in. Zgubiony bagaż, brak obiecanego widoku na morze, gorszy niż w umowie standard hotelu, a aż hałas w nocy. W oszacowaniu wysokości roszczenia konsumenta pomocna wydaje się tabela frankfurcka. Nie ma ona wprawdzie mocy wiążącej, ale może być zwyczajowo uznawana przez wielu przedsiębiorców turystycznych.


Organizator turystyki i pośrednik turystyczny, który proponuje klientom imprezy turystyczne czy produkty turystyczne, udostępniając im odpowiednie informacje pisemne, a w szczególności broszury, foldery, katalogi, jest obowiązany wskazać w tych materiałach 
w sposób dokładny i zrozumiały ogólne informacje o obowiązujących przepisach paszportowych, wizowych i sanitarnych oraz o wymaganiach zdrowotnych dotyczących udziału w imprezie Niestety nie wiadomo co z naszymi emeryturami turystycznej.


5) Uwaga na „okazje”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz