poniedziałek, 7 lipca 2014

Mobile od Forex Labs

Co roku czytamy badania lub analizy, że to właśnie będzie rok mobile. Miałem okazję doznać olśnienia. Jechałem kilka godzin z wycieczką szkolną. Oni nie wiedzą nic o prognozach dla rynku mobile. Oni będą mobile.


Jako dziennikarz nasłuchałem się na ten moment od dziesiątek ekspertów na temat rewolucji jaką wprowadziły smartfony. Czytam regularnie publikacje na temat badań czy prognoz dla rynku mobile. Ja też nie umiem żyć bez telefonu, a właściwie telefonu z funkcjami komputera.Chociaż dopiero w tym momencie zrozumiałem prawdziwą siłę zjawiska mobile.


To moje pokolenie bądź moich rodziców rozmawia głośno przez telefon, niejednokrotnie krzycząc do słuchawki czy irytując wszystkich wokoło. Oni tak nie robią. Ich rozmowy są intymne, zamknięte w aplikacjach, zdjęciach, filmach. Podczas trasy panuje cisza. Co jakiś czas ktoś na kogoś wymownie patrzy albo Szkolenia forex – 2014 rokiem szkoleń dla inwestorów? mówi szeptem „wysłałam Ci coś na maila”.Będą śmiechy, robienie wspólnych zdjęć bądź czasami głośne czytanie… wpisów na facebooku.


Nigdy nie walczę z trendemNie wiem bądź 2014 rok będzie rokiem mobile. XXI wiek będzie wiekiem mobile lub tu nie mam żadnych wątpliwości. Dla młodszych pokoleń świat mieści się w jednym urządzeniu a wyznacznikiem możliwości bywa zasięg WiFi. Nie mam na to badań albo analiz, ale po Ziemi chodzą miliony żywych dowodów, które aż jeżeli trafią na taki tekst, to prawdopodobnie aktualnie ze swojego telefonu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz